Kontakt | INFOLINIA: +48 535 748 745 | Godziny otwarcia: 8.00-15.00

Regulamin sklepu internetowego – www.mennicasztabki.pl

I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak
    i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu dostępnego pod adresem internetowym www.mennicasztabki.pl, który jest prowadzony przezMS Ivestments Poland Agnieszka Nakonieczny, Barbara Chadaj s.c. z siedzibą w Krakowie (kod pocztowy 31-511) przy
    ul. Rakowicka 15/U-WU1, NIP: PL6772454738, REGON: 386492805.

  2. Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:

a. adres poczty elektronicznej: sklep@mennicasztabki.pl

b. pod numerem telefonu: +48 535 748 745 

c. formularz dostępny na stronie Sklepu

II. Definicje

  1. Dni robocze – wszystkie dni od poniedziałku do piątku włącznie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.

  2. Formularz rejestracji – formularz umożliwiający utworzenie Konta, dostępny w Sklepie.

  3. Formularz zamówienia – interaktywny formularz, dostępny
    w Sklepie, umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

  4. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.

  5. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą, w ramach Sklepu, umowę, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  6. Konto – konto klienta w Sklepie, na którym gromadzone są dane podane przez Klienta a także informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.

  7. Koszyk – element Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, przy czym istnieje możliwość ustalenia
    i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości nabywanych produktów.

  8. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

  9. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.

  10. Regulamin – niniejszy „Regulamin Sklepu Internetowego”.

  11. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.mennicasztabki.pl

  12. Sprzedający – MS Ivestments Poland Agnieszka Nakonieczny Barbara Chadaj s.c. z siedzibą w Krakowie (kod pocztowy 31-511) przy ul. Rakowicka 15/U-WU1, NIP: PL6772454738, REGON: 386492805 

  13. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosownie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

  14. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem
    w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość
    (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron,
    z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

  15. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów.

III. Informacje ogólne

  1. Do przeglądania strony internetowej Sklepu niezbędne jest urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i aktualną wersją przeglądarki internetowej. Do korzystania z niektórych funkcjonalności sklepu internetowego, w tym składania zamówień na produkty, niezbędne jest aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

  2. W ramach korzystania ze Sklepu zabronione jest dostarczanie przez Kupujących treści bezprawnych, naruszających prawo lub dobre obyczaje. Klient zobowiązany jest ponadto do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby negatywnie wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość sklepu internetowego lub jego elementy techniczne. Zabronione jest ponadto wykorzystywanie Sklepu do celów sprzecznych z jego przeznaczeniem.

  3. Przeglądanie towarów oferowanych w Sklepie nie wymaga rejestracji.

  4. Składanie zamówień przez Klienta na towary znajdujące się w aktualnej ofercie Sklepu możliwe jest po podaniu niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia bez rejestracji to jest bez zakładania Konta Klienta.

  5. Informacje umieszczone na stronie sklepu internetowego nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego, co oznacza między innymi, że Sklep może odmówić zawarcia umowy w szczególnie uzasadnionych przypadkach, w szczególności w celu ochrony swoich dóbr.

  6. Poprzez akceptację regulaminu Klient zobowiązuje się do:
  1. Korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z Regulaminem oraz przepisami prawa;

  2. Korzystania ze Sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania;

  3. Korzystania z wszelkich treści zamieszczonych na podstronach internetowych Sklepu wyłącznie w celu osobistego użytku

  4. Klient nie może dokonać zakupu anonimowo lub używając niepoprawnych danych osobowych.

IV. Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko Klienta, adres email Klienta, hasło do Konta.

  2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.

  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.

  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w pkt 1.

V. Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy: 

  1. zalogować się do Sklepu lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;

  2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);

  3. jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,

  4. kliknąć przycisk „Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty”,

  5. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności – opłacić Zamówienie.

  6. zaakceptować Regulamin Sklepu i Politykę Prywatności;

  7. potwierdzić przez klienta przyjęcia przez niego obowiązku zapłaty za zamówiony towar klikając w ikonę „Kupuję i płacę”.

VI. Dostępność zamówionych towarów

  1. Wszystkie towary oferowane w Sklepie są towarami dostępnymi.

  2. W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez kilku Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia, zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia.

VII. Ceny towarów i płatność 

  1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i są cenami brutto to znaczy, że zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów dostawy (koszty dostawy zależą od sposobu dostarczenia towarów do Klienta). Całkowity koszt zamówienia (tj. cena produktu wraz z kosztami dostawy) wskazany jest w koszyku przed złożeniem zamówienia przez Klienta.

  2. Podane w Sklepie ceny obowiązują od dnia złożenia zamówienia do dnia jego realizacji.

  3. Klient ma możliwość zapłaty za zamówienie w formie przelewu tradycyjnego na numer konta podany w wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia, w formie przelewu online poprzez zewnętrzny system płatności PayU.

  4. Po przejściu do płatności Klient zostaje w sposób bezpieczny przekierowany na stronę operatora płatności.

  5. W przypadku braku odnotowania płatności w przeciągu 48h od dokonania zamówienia, zamówienie zostaje anulowane.

  6. Istnieje możliwość płatności za pobraniem przy obiorze zamówienia osobiście pod adresem wskazanym przez Sprzedawcę.

  7. Do każdego zamówienia wystawiany i dołączany jest stosowny dokument księgowy. 

VIII. Odbieranie zamówień, dostawa i koszty dostawy

  1. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Polski oraz jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

  2. Dostępne sposoby dostawy w sklepie: 

  1. przesyłka kurierska; 25 zł 

  2. odbiór osobisty; bezpłatny

  1. Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Towarów:

    1. za pośrednictwem firmy kurierskiej

  1. odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym
  1. Sprzedawca na stronie internetowej Sklepu, w opisie Towaru, informuje Klienta o liczbie Dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy, a także o wysokości opłat za dostawę Towaru.

  2. Termin dostawy i realizacji Zamówienia liczony jest w Dniach roboczych.

  3. Sprzedawca dostarcza Klientowi dowód zakupu w postaci e-mailowego potwierdzenia.

  4. Jeżeli dla Towarów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.

IX. Ustawowe wyłączenie uprawnienia do zwrotu towaru zamówionego na odległość

  1. Zgodnie z treścią art. 10 ust. 3 pkt 3 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz
    o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Kupujący nie może odstąpić od zawartej umowy
    z uwagi na fakt, iż zamówienie dotyczy produktu, za który cena zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym.
    W związku z powyższym prosimy o dokonywanie rozważnych zakupów.

X. Reklamacje

  1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.

  2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.

  3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres MS Investments Poland s.c. ul. Rakowicka 15/U-WU1, 31-511 Kraków, na adres poczty elektronicznej: sklep@mennicasztabki.pl.

  4. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.

  5. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

  6. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta

XI. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: MS Investments Poland s.c. ul. Rakowicka 15/U-WU1, 31-511 Kraków, na adres poczty elektronicznej: sklep@mennicasztabki.pl.

  2. W treści reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu. 

  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

XII. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 

a. Konsument uprawiony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014r. poz. 148 z Poznań. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą. 

b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą. 

c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

XIII. Ochrona danych osobowych

Podane przez klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, dostępną na stronie Sklepu.

XIV. Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Sklepu Internetowego, a także do formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem. 
  2. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim. 
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. 
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych. 
  5. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.